Volná místa

TRIGON PLUS s.r.o. je česká obchodní společnost, která výhradně zastupuje řadu významných světových výrobců laboratorní techniky. Nabízí komplexní služby pro malé i velké projekty od předprodejní poradenství a přes dodání zboží včetně spotřebního materiálu, instalací a zaškolení, autorizovaného servisu, validací, revizí  a dalších služeb vlastní akreditované zkušební a kalibrační laboratoře. Je členem skupiny TRIGON GROUP a.s., působící jako zástupce výrobců laboratorní techniky především na území České a Slovenské republiky.

Do svého sídla  v Čestlicích u Prahy hledáme kandidáty na rozšíření našeho obchodního týmu pro prodej laboratorní a zdravotnické techniky na pozici

Administrativní pracovník - Referent servisu a logistiky

 Náplň práce:

  • příjem, evidence a procesní administrace objednávek servisu
  • objednávky náhradních dílů a jejich skladová evidence
  • zpracování servisních výkazů a  jejich fakturace
  • vedení evidence dodávaných a servisovaných přístrojů a zařízení
  • všeobecná aktivní spolupráce s oddělením servisu
  • pravidelný, jasný a otevřený reporting vedení společnosti 

Očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • pečlivost, spolehlivost, týmovost
  • komunikativní znalost angličtiny
  • pokročilou znalost práce na PC
  • znalost práce v systému Altus Vário výhodou
  • praxe na obdobné pozici výhodou

 Nabízíme:

  • samostatnou pozici na HPP ve stabilní společnosti (25 let na trhu)   
  • příjemné pracovní prostředí v klidné části obce
  • pracovní kolektiv cca 25 osob
  • odpovídající mzdové ohodnocení a roční bonus
  • možnost profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky, příspěvek na další vzdělávání a dovolenou
  • nástup dle dohody

Odborného prodejce  laboratorní a zdravotnické techniky /  produktového manažera

Očekáváme:

  • nejlépe VŠ vzdělání (výhodou) zaměřené na přístrojovou techniku, chemii či biologii
  • praxe s prodejem laboratorní nebo zdravotnické techniky výhodou
  • obecný přehled v chemii a laboratorním prostředí
  • komunikativní znalost angličtiny- produktová školení v zahraničí
  • komunikační a prezentační dovednost
  • technicky a obchodně zdatnou osobnost
  • ochotu cestovat v rámci Čech  (cca 25% pracovní doby)

Náplň práce:

  • příprava nabídek a prodej specializovaných laboratorních přístrojů
  • správa svěřené části produktového portfolia, příprava podkladů, marketing
  • technická podpora zákazníků a rozvoj obchodních aktivit
  • samostatné vedení obchodních jednání 
    (laboratoře - vědecké ústav, zdravotnická zařízení, průmysl)
  • vyhledávání nových příležitostí (do 10%)
  • příprava prodejních, technických argumentů a příprava pro marketing
  • monitoring konkurence, sledování vývoje na trhu
  • aktivní spolupráce s oddělením servisu, administrativy a marketingu
  • účast na seminářích, kongresech a výstavách
  • pravidelný jasný a otevřený reporting vedení společnosti

Nabízíme: 

  • samostatnou pozici na HPP ve stabilní společnosti (25 let na trhu)   
  • příjemné pracovní prostředí v klidné části obce
  • pracovní kolektiv cca 25 osob a užší obchodní tým
  • odpovídající mzdové ohodnocení a roční bonus
  • možnost profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • automobil i k soukromému užívání, mobil, notebook, stravenky, příspěvek na další vzdělávání a dovolenou
  • nástup dle dohody

 

Kontaktní údaje:

Bc. Kateřina Vacková
vedoucí kanceláře
tel.: 606 807 312
mail@trigongroup.cz 

Položky označené * jsou povinné.

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.